1 Mayıs 2015 Cuma

Oriflame Volume Build Maskara


Merhabalar,
Mayıs'ı yeni bir maskara ile açalım ne dersiniz?

Makyajımı yaparken ben, en çok maskaraları seviyorum ne yalan söyleyeyim.
Maskara gözün görünüşünü, bakışı güzelleştiriyor bana göre.
Sürmeyi unuttuğumda ise makyajım olmamış gibi hissediyorum.
Şimdi böyle bir maskara canavarı olunca elimden de yığınla maskara geçiyor.

Bugün de alıp bitirme projesi sayesinde düzenli kullandığım bir maskara olan Oriflame'in Volume Build Maskarası var karşınızda.


Kıl fırçaya sahip bir maskara kendisi.
Ben en çok kıl fırçaları sevdiğim için ilk baştan artıyı kazanıyor bu sayede.
Fırça dizaynı biraz farklı.
360 derece düşünün, bunun 180 derecesi bir dolu.
Sonra sağ ve soldan 60 derece boş, ortada 60 derece dolu.

Aşağıdaki fotoğraftan ne demek istediğimi anlarsınız bence.
Ben her ne kadar karışık anlatmış olsam da :)
Dolu olan kısımların fırça sıklıkları da dizilişleri de farklı.

Bu maskarayı sürdüğümde önce o 180 derecelik kısmını kullanıyorum, ardından da 60 derecelik kısmını.
Bir kat sürdüğümde çok bir etkisi olmuyor.
Yaptıkları boyamak, azıcık uzatmak şeklinde oluyor.
Bakınız alttaki resim.

İkinci kata geçtiğimde ilk kata nazaran azıcık da dolgunluk efekti katıyor.
Ben maskarada önce dolgunluk aradığım için bu bakımdan bana göre sınıfta kalıyor.
Onun dışında uzatma ve boyama bana pek bir şey ifade etmiyor.

Bunların yanında kalan özelliklerine gelirsem;
Akma olayı çok çok az. 
Yani sabah 6 da yaptığım makyaj haliyle akşam 7'ye kadar hiç akmadan kalamaz.
Ama bir çok maskaraya göre akma miktarı tolore edilebilecek kadar düşük düzeyde.
Dökülme gibi bir sıkıntı da yaşamadım.
Çıkarması kolay, su şeklindeki makyaj temizleyicilerde çıkıyor.
Tüp içi kuruma gibi bir sorunu hiç yok.
Kurusa kurudu deyip atacağım da yok valla bana mısın demiyor.
Zaten Oriflame'in kaç maskarasını denediysen sırf kurudu diye attığım hiç olmadı.
Kurumaya en çok yaklaşan The One serisinin maskarası oldu, o da formülü yoğun zaten.
Fırçası bulaştırmaya meyilli değil, düzgün sürünce hiç bulaştırmadığım anlarım oldu.
Bir de kirpiklerde kuruma hızı orta, ikinci katı geçene dek kurumuş olmuyor ben de genellikle.

Bakınca genel olarak iyi bir maskara.
Dediğim gibi benim dolgunluk beklentimi karşılamadığı için tekrar tercih etmem.
Onun dışında alınabilecek bir maskara derim.


2 yorum:

  1. Hacim veren maskaraları tercih ediyorum ben de. The One da kirpikleri uzatıyor, hacim vermiyor pek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hacim vereni bulmak gerçekten zor oluyor. Bulabildiklerim arasında en iyileri essence ve maybelline dendi.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...