6 Mayıs 2015 Çarşamba

Tresan Kepeğe Karşı Etkili Şampuan


Merhabalar,
Uzun süre sonra Gliss dışında bir şampuana geçtim.
Gliss şampuan konusunda benim bir tanemdir, kendi içinde seri değiştirerek kullanır dururum.
Ama bu kez biraz daha doğal olsun ve kepeğe, seborait dermatitime daha doğal bir çözüm bulayım diye Tresan'ı deneyeyim dedim.
Peki neler yaşadık birlikte?
Tresan kullananlar bilirler , bu şampuanın tuhaf bir bitkisel kokusu var.
Bu kokuyu pek sevdiğim söylenemez.
Tresanların hepsinin ise şişesi aynı resmen.
Ayırt etmek için üstündeki yazıların farklılığına bakmak gerekli.
Şeffaf bir renge sahip aynı zamanda bu şampuanlar.


İçeriği her ne kadar doğal olsa da yine tabi ki kimyasal içeriyor.
Bir sürü ot var ayrıca içinde :))
Bu kadar ot olunca uzamaya da etkisi olur diye düşünüyor insan.

Kullanım olarak şampuanı masaj yaparak köpürtüyor ve 2-3 dakika bekletiyorum, ardından duruluyorum.
Bu şampuan normalde kepeğe karşı etkili olmasına rağmen ben de kepeği önleme adına hiç bir işe yaramadı.
Bir de her ne kadar bekletiyor da olsam sanki saç derim yeterince temizlenip arınmıyor gibi bir hisse neden oluyor bende.
Bunlar dışında hafif sertlik yaratsa da onu saç serumu, yağı, maskesi ile çözüyorum.

Asıl güzel bulduğum etkisi ise saçların uzaması üzerine.
Benim saçlarım çok yavaş uzar.
Bu şampuanı kullanmaya başladığımdan beri 3 ayda saçlarım normalden daha hızlı uzadı.
Yani bana tek artısı bu oldu.

Bitince tekrar almayacağım.
Mutlaka beğeneni vardır ama maalesef bana göre değil.
Zaten Salicade şampuanımı da aldım, yola başka şampuanlar ile devam ederim.


2 yorum:

  1. Seboreik dermatit belası benim de başımda var :(, HC Hair Care yağlı saçlar için şampuan bana iyi geldi onu tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimdeki şampuanlar bitince bahsettiğine bakarım 😊 çok teşekkür ederim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...