10 Ağustos 2016 Çarşamba

2016 Mayıs - Haziran - Temmuz Okuduklarım


Selamlar,
Kendime not olması niyetiyle Mayıs, Haziran ve Temmuz aylarında okuduklarımı yayınlıyorum bu kez.
Artık ne buralara uğrar oldum ne de instagramda kitap yorumu yapıyorum.
Hoş haksızlık etmeyeyim instagramda elimden geldiğince devam ediyorum.
Ne zamana dek sürecek ya da ne zaman tamamen bırakacağım bilmiyorum.
Gittiği yere kadar diyelim yine :)
Ve okuduklarım;

Mayıs Ayı : 
  1. Rosie Projesi - Graeme Simsion - Pegasus
  2. Bıçak Sırtı - Michelle Hodkin - Pegasus
  3. Kızıl Yükseliş - Pierce Brown - Pegasus
  4. Altın Oğul - Pierce Brown - Pegasus
  5. Ben O Değilim - Fatma Erdek - Ephesus
Haziran Ayı :
  1. Şahmelek - Merve Akıncı - Müptela
  2. Akıl Çıkmazı - Michelle Hodkin - Pegasus
  3. Kayıp Ruhlar Şehri - Cassandra Clare - Artemis
  4. Karanlıkta - Laura Kaye - Novella
Temmuz Ayı : 
  1. Cennet Ateşi Şehri - Cassandra Clare - Artemis
  2. Yaşam ve Ölüm - Stephenie Meyer - Epsilon
  3. Sonsuzluğun Kıyısında - J.A. Redmerski - Ephesus
  4. Ay'da 172 Saat - Johan Harstad - İthaki
  5. Bela - Sally Green - Dex
  6. Aşkla İmtihan - Muhammed Bozdağ - MB
  7. Eyvallah - Hikmet Anıl Öztekin - Yakamoz
  8. Allah'a Emanet Ol - Kahraman Tazeoğlu - Destek
  9. Harry Potter ve Felsefe Taşı - J.K. Rowling - YKY
  10. Harry Potter ve Sırlar Odası - J.K. Rowling - YKY
Toplam 19 kitap bitirdim.
Durum budur.
Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...