26 Ekim 2016 Çarşamba

Scarlet - Ay Günlükleri Serisi 2

Merhabalar,
Kitap yorumlarına Scarlet ile devam ediyorum.


Kitap Adı : Scarlet
Yazar : Marissa Meyer
Yayınevi : Artemis

 Bir önceki yazımdan hatırlarsınız, Cinder bizim Külkedisi sayborgumuzdu.
Şimdi ise seriye ve karakterlere babaannesi ortadan kaybolan, kırmızı sweatşörtlü ve kızıl saçlı Scarlet ekleniyor. 
Bir de yanına kurt 🐺 verdik mi tamam işte size yeni versiyonuyla Kırmızı Başlıklı Kız. 

Bu kitapta daha çok Scarlet üstünden ilerliyoruz ama Cinder tabiki unutulmadı. Scarlet babaannesini ararken kendini büyük bir oyunun içinde buluyor. Bu arada tanıştığı Wolf ise bambaşka bir şey. 

İlk başlarda Scarlet'ın hayatını okumaya başlıyoruz.
Ve fazla beklemeye gerek kalmadan işe Cinder dahil oluyor.

Cinder başındaki büyük sorumluluklar ve belalarla uğraşıyor. 
Tabi Levana'dan kaçmaya çalışması da ayrı bir dert. 
Zavallım Kai sıkışmış, perperişan, ne yapacağını şaşırdı. 
Levana ise tüm kötülüğü ile aynen devam. 

Kitapta karakter olarak Scarlet'ı ayrı bir sevdim. 
Azıcık fevri ve öfke kontrol sorunu olsa da titanyum gibi hatun.

Ben kitaplarda cesur hatunları severim. Kurban psikolojisine bürünmüş ya da kendini ezik gören karakterler beni biraz irite ediyor.
Çünkü mevcut durumu kaderi olarak gören kişiler hayatlarında değişiklik yapamazlar diye düşünüyorum.
Ve sürekli şikayet edip hiçbir değişiklik yapmamak huzur kaçıran bir davranış bence. 

Neyse efendim sonuçta Scarlet'ı sevdim.
 Wolf konusunda kararsızdım ama sonunda söylediği bir şeyle takdirimi kazandı. 
Cinder'ı da şu kurban psikolojisinden kurtarırsak çok sevineceğim. 

Kurgu yine harika gidiyor. Her şey ilmek ilmek dokunmuş, bir kitaptaki ufacık bir ipucu sonrasını etkiliyor. Yapbozun parçaları gibi yerli yerine oturacak şekilde yazılmış seri ki bunu da çok seviyorum. Sadece okurken dikkatli olmak lazım. 

Yorumum bu şekilde.
Kendinize iyi davranın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...