7 Kasım 2016 Pazartesi

Ekim Ayında Okuduklarım 2016

Yoğun yoğun...
İşler çok yoğun.

Merhabalar,
Geçen hafta aslında bu yayını girecektim ama işlerden yazıyı bile hazırlayacak vaktim olmadı.
O yüzden şimdi sırada Ekim ayında okuduklarım var.

Ekim ayında toplamda 10 tane kitap bitirdim.
Aslında bu kadar kitabı nasıl okudum ben de emin değilim.
Sadece Artemis yayınlarına ait kitapları çok hızlı okuyabildiğimi söyleyebilirim.
Geriye kalan 4 kitabı ise okumam zaman aldı özellikle de Zamanın Kısa Tarihi'ni.

Bilimsel kitapları okumayı çok severim ancak uzun süredir okumayınca terminolojiyi unutmuşum, paslanmışım uzun sürdü okuması.
Ve okuduklarım;
  • Gurur ve Önyargı : Yorumunu zaten yapmıştım. İnanın bu kitabı çok seviyorum. 
  • Allah'a Koşun : Uğur Koşar'ın kitaplarına karşı genel anlamda olumlu izlenimlere sahibim. Allah'a Koşun da bundan payını aldı. Bence gayet iyi bir kitap olmuştu.
  • Bir Günah Gibi : Burcu Büyükyıldız'dan geçen fuarda imzalı aldığım ve aylar sonra okuyabildiğim kitap :) Türk dizisi tadında bir roman olmuş. Detaylı yorumunu yaparım.
  • Zamanın Kısa Tarihi : Bu kitaba dair yazacağım. Ama şu kadarını söyleyeyim. İyi ki okumuşum dediğim kitaplardan.
  • Tanrı ve Canavarların Düşleri : Bir seriye daha veda ettim ve Karou ile Akiva'yı özleyeceğim. Çok iyi bir son kitabı olmuş.
  • Ay Günlükleri Serisi : Her bir kitabı ayrı güzel. Bence mutlaka okunması gereken serilerden. 
Okuduklarım bu şekildeydi.
Sene başından beri okuduğum kitapların sayısı 71 oldu. 
Bakalım Kasım'da neleri bitirebileceğim :)

Görüşmek üzere kendinize iyi davranın.

2 yorum:

  1. Vay be! 71 mi? Ben hala 30larda geziniyorum.Tebrikler vallahi.
    Sayende gaza geldim gidip kitap okuyucam :D Bir de Uğur Koşar'ın kitapları hakkında da bir yazı yazar mısın? Hiç bilmiyorum inan ne tarz yazıyor.Ve gerçekten merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevap döndüm kusura bakma :(
      Uğur Koşar nasıl desem dini kitaplar yazıyor ve hoşuma gidiyor anlatış şekli ama tabi her görüşüne katılmıyorum. Benim için uygun gördüklerini alıyorum ki onlar da yeterli oluyor bana.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...