14 Kasım 2016 Pazartesi

Sen - Selvi Atıcı

Merhabalar,

Kitap karakterlerinde güçlü karakterlerden mi yoksa daha naif karakterlerden yana mısınız bilmem.
Ama ben kesinlikle güçlü karakterlerden yanayımdır.
Hayatımızda demoralize olmamıza neden olan o kadar çok olumsuz, haksız durumla karşılaşıyoruz ki kitaplarda da olsa birilerinin bunlara dur demesi ya da bunlarla savaşması beni için daha çok tercih edilir oluyor.
Kendimce güçlü bir insan olduğumu düşünüyorum amma velakin kimi zaman benim de gücüm yetmiyor ve üzüleceğim şeyler yaşıyorum.
Bu şartlarda da özellikle güçlü kadın karakterler hayata devam etmem konusunda tetikleyici bir etken oluyor.

Bugün de öyle bir kadın karaktere sahip bir kitaptan bahsedeceğim size.
Selvi Atıcı'nın kaleminden çıkma Sen.

Kitap Adı : Sen
Yazar : Selvi Atıcı
Yayınevi : Müptela

Süheyla dövüş sanatlarında usta, fazlasıyla zeki ve çenebaz bir kadındır. 
Kimseye eyvallahı yokken bir gün eve geldiğinde banyoda kardeşinin cesedi ile karşılaşır.
Olay polislere göre intihar olsa da Süheyla bunu kabul etmez ve araştırmaya başlar.
Araştırmaları onu İzmir'den İstanbul'a getirir. 
Burada hem kardeşinin ölümünün ardındaki insanları ararken hem de moda evinde çalışmaktadır ve hayat ona en beklenmedik oyunu oynamaya başlar.

Demir, kıyafet diktirmeye geldiği moda evinde gösterişten uzak, hiç bir çekiciliği olmayıp fazlasıyla sivri dili olan Süheyla'nın eline düşer ama asıl Süheyla onun eline düşecektir.


Kovalamaca içindeki kitapta inanılmaz zeki atışmalar, laf sokmalar ve çelik gibi sert bir kadın ile Doğan'ımın üstüne gül koklatacak bir Demir var.

Başta da dediğim gibi Süheyla o kadar güçlü bir karakter ki yani düşünün. 
Kardeşinizi banyoda ölü buluyorsunuz, üstüne polisler intihar diyor ve konuyu kapatıyor.
Ama siz işin peşine düşüyor, her şeyi geride bırakıp şehir değiştiriyor ve tehlikeli sularda yüzüyorsunuz.
Tamam aslında kaybedecek bir şeyi olmayan için böyle tehlikeye atılması daha kolay gözükebilir ama insan hayata da küsebilirdi.
Ben böyle düşünüyorum en azından.

Bunun yanında kitaptaki bahsettiğim zeki atışmalar...
Eğer doğru anda doğru cevabı mizahla, lafı gediğine koyacak şekilde veriyorsanız bu zekanın ışıltısıdır.
Zeki insanları severim :)
Böyle kitapları okuması da ayrı bir zevk olur benim için.

Kitabı sonuna dek hem eğlenerek hem heyecanla okuyorsunuz sonuçta.
Kahkahalar da cabası :)

Elimde 2 tane daha Selvi Atıcı kitabı var.
Bakalım sıra onlara ne zaman gelecek ?

Evet yorumum bu kadar.
Kendinize iyi davranın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...