11 Kasım 2016 Cuma

Tanrı ve Canavarların Düşleri

Merhabalar,
Duman ve Kemiğin Kızı serisinin son kitabının yorumu ile karşınızdayım bugün.
Bir seriye, olağanüstü bir seriye daha veda ediyoruz.

Bu seriye son vermemek için aslında kendimle çok mücadele ettim.
Hem ne olduğunu merak ediyordum hem de okursam içimin acıyacağını biliyordum, ki bitince öyle de oldu.
Çok sevdiğim serilere, karakterlere, dünyalara veda etmek her zaman zor olmuştur benim için.
Bunu en çok da Harry Potter'da yaşamıştım.
Neyse gelelim serimizin son kitabına.

Kitap Adı : Tanrı ve Canavarların Düşleri
Yazar : Laini Taylor
Yayınevi : Artemis

Tanrı ve Canavarların Düşleri Karou ve Akiva için ve hatta tüm kimeralar ve melekler için geleceğin ilmek ilmek son kez şekillendiği bir kitaptı.
Kimeraların ve meleklerin kaderi kendi ellerinde.
Bundan sonrası yaşam ve yok olma savaşı.

Kitabın sonuna dek yüreğim ağzımda okudum.
O kadar çok şaşırtıcı olay vardı ki sayfaları ardı ardına çevirdim.
Daha ne olabilir ki dediğiniz yerlerde yeni bir şeyler patlak veriyordu.
İçerdiği mitolojik unsurlar ile de ayrı bir çeşitlenmişti.
Kurgu çok güzel bağlanmış, gereksiz, herhangi bir etkisi olmayan hiçbir şey yoktu sanki kitapta.

Sonlarına doğru gerçekleşen sürprizler hem güldürdü hem de hüzünlendirdi.
Karakterler artık tam anlamıyla oturmuştu.

Her zorluğa göğüs germeye çalışan bir aşk ve savaşın ortasında kalışlar...

Sonunda çok güzel bir kitap ortaya çıkmıştı.
Spoiler vermeden daha fazla yorum yapamıyorum.
Hoş aynı zamanda benim yorumlar hep böyle yüzeysel mi oluyor nedir?
Aklımdakileri kelimelere dökmekte zorlanıyorum.

Ama rahatlıkla söyleyebilirim ki bu seri okunmalı.
Özellikle internet sitelerindeki indirimlerde kaçırılmamalı.
Her birini 10 tl ye bulmak mümkün olabiliyor.

Sanırım yazacaklarım bu kadar.
Kendinize iyi davranın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...