8 Haziran 2017 Perşembe

Fazlalıklara Veda - Kişisel Bakım


Merhabalar,

Projenin kişisel bakım ürünlerinde aslında olayım stoklama mantığı. Evet, indirimde bulduğumda stokladığım için elimde yer kaplayan ve kullanılmayı bekleyen bir sürü ürün var. Bunlardan bitmeden atmam gereken yok neyseki. Yıl sonuna dek hem düzenli kullanmam hem de bitince yerine yenisini almama direkt o an gerek kalmayacağı için elimden çıkarmama gerek olduğunu düşünmüyorum.

Böyle böyle acaba yanlış mı yapıyorum? Bilmiyorum ki. Ben daha çok yeniyim sadeleşme konusunda. Ama madem para verdim ve kullanacağım ki bitirmesi nispeten kolay ürünler vermek yerine kullanıp bitirmek daha mantıklı olmaz mı sizce de? Sadece stok yapmayı bırakmam yeterli olacaktır, değil mi?

Gelin bakalım neler var elimde?


Şimdi baktığınızda 2 adet yüz kremi, 6 adet yüz maskesi, 3 adet parfüm, 3 adet Garnier Çift Bazlı makyaj temizleyici, 3 adet vücut kremi, 2 adet diş macunu, 3 adet el kremi ki aslında 4, biri iş yerinde, 2 adet de yüz yıkama jeli.

Stok yapmanın çok güzel bir örneğiyim resmen. Peki ne yapacağım?

Burada gördüklerinizin epey kısmını 31 Aralık 2017 ye kadar düzenli kullanımla bitirebilirim ve o sırada yenilerini almama gerek kalmaz. Param da cebimde durur. Ne dersiniz? 

Sadeleşmek istiyorum ve bu arada da yeni bir şeylere para vermeden sadeleşmeyi tercih ediyorum. Bunlar bittiğinde sadece ihtiyacım olanı almam yeterli olacaktır, stok yapmadan.

Hem düzenli kullanmadığım için bitmeyen ya da faydasını göremediklerimin de faydasını görebileceğim diye düşünüyorum.
Eski Bitirme Projelerine benziyor değil mi?
Aslında mantık aynı. Ben sadece madem aldım, düzenli kullanımla bitirerek sadeleşmeyi seçiyorum. Bittiğinde yenilerine yer açılsın diye değil. Çünkü belki de bunlar bittiğinde aslında ihtiyacım olmayan şeyleri almaktan da vazgeçeceğim.

Bakalım nasıl olacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...