2 Haziran 2017 Cuma

Yeni Bir Başlangıç Yapıyorum


Merhabalar,

Ben Cansu. 
Cansudan Dünyaya blogunun sahibesi.
25 yaşında.
Kökleri dünyanın derinliklerine yayılırken zihni sınır ötesi yolculuklarını sürdürebilen bir düşünce gezgini.
Geçmişiyle, birikimleriyle gelişen, anda olmayı seven, geleceğe de selam veren bir savaşçı.
Fikirleriyle, duygularıyla dünyalar arası yolculuklar eden, aitliği sadece kendine olan biri.

Ve şimdi, tam da şu anda yeni bir başlangıç yapıyorum blogumda.
Zorunluluklardan arınmış, içimden geldiği gibi ve bir o kadar da düzenli bir başlangıç umut ediyorum şimdi.

"Ben umut ederim çocuk. 
Ama asla dilek dilemem. 
Arada fark var. 
Umut senin içinden gelir, dileklerse sadece sihirdir. 
Dilekler sahtedir. 
Umut gerçektir. 
Umut kendi sihrini yaratır."

-Duman ve Kemiğin Kızı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...